marți, decembrie 23

Mai merita sa te casatoresti in ziua de azi?

Nu sunt casatorit si nu intentionez sa o fac prea repede. Spre disperarea rudelor, a partintilor, a prietenilor si a vecinilor de la bloc. Care toti vor sa ma vada "asezat la casa mea", sa intru in randul lumii, sa merg la biserica duminica... si prin parc, frumos, sambata.

Doar ca eu continuu sa-i dezamagesc in mod constant si imi caut mereu scapari de sub constrangerea psihotica. Toti, dar absolut toti prietenii mei au facut-o deja. Si-au gasit pe cate una, au pus-o de-o nunta, au intrat in randul lumii si acum fac copii pe banda rulanta.

Asa se face, imi vor spune aceia dintre voi, probabil casatoriti, ridicand dintr-o spranceana a dezaprobare. Asa se face, prietene, si noi nu te mai recunoastem ca fiind unul dintre ai nostri daca nu o pui si tu de-o Primarie mica acolo. Pai ce? Numai noi sa suferim?

Bun, e foarte frumos, cred, sa fii casatorit. Sa strangi pe cineva in brate seara la culcare, sa miroase a friptura in casa, cand vii de la serviciu, sa-i saruti alunita de pe obraz si si ai cui sa-i spui pasurile cand situatia devine mai nasoala... Ati retinut ideea, nu mai insist.

Dar wait a minute. Chiar asa se intampla? De cele mai multe ori, dupa o vreme te intorci cu spatele la cel/cea cu care imparti asternuturile, alunita aia frumoasa e un neg in toata regula, pasurile nu ti le asculta nici naiba, caci are si el/ea problemele lui... iar friptura frumos mirositoare... friptura e de fapt o conserva de la Carrefour, ramasa din ziuna precedenta.

Bine, exageram un pic, ca nu astea sunt cele mai grele probleme. Totusi in ziua de azi casatoria cred ca e un pic depasita. Cel putin in societatea urbana si moderna in care traim. Altele par a fi prioritatile. Si ca sa vedeti ca nu vorbesc chiar prostii, ia uite un sondaj de opinie facut nu mai departe de octombrie 2008. Zice ca 54 la suta dintre tineri cred ca nu se vor mai casatori, preferand un parteneriat fara obligatii.

Eu tineam minte un alt sondaj, si uite ca l-am gasit AICI pana la urma, care spune ca mai mult de jumatate dintre tinerii din Romania ezita sa isi intemeieze o familie din cauza conditiilor materiale precare. Mda...

Asta e tendinta si mi se pare un act de curaj a te casatori. Un curaj si mai mare e cel de a face copii, dar despre asta, intr-un post viitor. Pana una alta hai sa nu o dam intr-un pesimism din ala contagios. Parteneriatul e bun, casatoria aproape la fel... dar nu uita, traiesti totusi in Romania. tara surprizelor si a tuturor posibilitatilor. Problema e in felul urmator: gandeste-te bine inainte de a face pasul, ca sa nu vii apoi la mine sa te plangi... ca eu nu prea pot face mai nimic in cazul asta :)

Aboneaza-te la RSS
Click! Adauga acest blog la Favorite


Citeste pe

Despre OM si:
- Femeia moderna. Poveste cica adevarata
- Joc obraznic pentru cupluri
.

  © Blogger template 'Totally Lost' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP